Tee fursuit halvalla
Otakut! :: Taide :: Cosplay ja fursuit
Sivu 1 / 1 • Jaa •
Tee fursuit halvalla
Kerätään tänne niksilistaa ideoista millä vältetään suuri rahanmeno fursuit-puuhissa. Laitan muutamia löytöjä Furboardilta, sekä pari omaa:
- Lasisilmiä voi irrottaa vanhoilta pehmoeläimiltä, joita taas voi ostaa kirpparilta jopa 20snt/kpl
- Vaahtomuovia (ohutta) saa hyvin esim. vanhoista jumppamatoista tai makuupussin alusista (jotka saattavat olla aika jäykkiä), rikkinäisiä jumppamattoja olen itse pumminut koululta.
- Vaahtomuovia (paksua, paddingit) taas saa usein vanhoista patjoista, sohvista, nojatuoleista
- Jos haluaa tehdä ensimmäisen harjoitusfursuitpään mahdollisimman halvalla suuren pilalle-meno-riskin takia, runko on suht. helppo tehdä pahvista.
- Lasisilmiä voi irrottaa vanhoilta pehmoeläimiltä, joita taas voi ostaa kirpparilta jopa 20snt/kpl
- Vaahtomuovia (ohutta) saa hyvin esim. vanhoista jumppamatoista tai makuupussin alusista (jotka saattavat olla aika jäykkiä), rikkinäisiä jumppamattoja olen itse pumminut koululta.
- Vaahtomuovia (paksua, paddingit) taas saa usein vanhoista patjoista, sohvista, nojatuoleista
- Jos haluaa tehdä ensimmäisen harjoitusfursuitpään mahdollisimman halvalla suuren pilalle-meno-riskin takia, runko on suht. helppo tehdä pahvista.

11ko- Ylläpitäjä
- Viestien lukumäärä: 467
Ikä: 16

Vs: Tee fursuit halvalla
Täällähän on hyviä vinkkejä! Pitäisi kokeilla tehdä itsekkin joku fursuit joskus ja kokeilla ensin näitä halpoja vaihtoehtoja C:

Nimma- Suur-Otaku

- Viestien lukumäärä: 754
Ikä: 12
Vs: Tee fursuit halvalla
Hyviä vinkkejä on~
Toiveena olisi joku päivä tehdä oma fursuit (tai ainakin pää, häntä & tassut, ei ehkä sellasta "kokoasua", sillä siitä tuskin mitään tulis :'D) Pitääkin muutes joku päivä kokeilla näitä halppiskeinoja~ n__n

FenrisTheHukka- Aloitteleva Otaku

- Viestien lukumäärä: 13
Ikä: 14

Otakut! :: Taide :: Cosplay ja fursuit
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa