Piirrätkö sarjakuvaa?

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Vs: Piirrätkö sarjakuvaa?

Viesti  Milana992 lähetetty Ke Helmi 01, 2012 12:12 am

Jep Kaorin sarjis kuulostaa hyvältä ja itsekkin olisin kiinnostunut lukemaan Very Happy Ja Laakenin sinut on lisätty listaa Wink

Milana992
Suur-Otaku
Suur-Otaku

Viestien lukumäärä: 414
Ikä: 16

Näytä käyttäjän tiedot http://www.starfall.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  Huurre lähetetty Ke Helmi 01, 2012 5:38 pm

KaoRi, juonesi kuulostaa mahtavalta!
Ilmoittele toki jos aiot sarjista julkaista jossakin B)))

Itse olen suunnitellut jonkin aikaa jos jonkin näköisiä sarjakuvia. Yhden projektin nimeltä "Broken Past" aloitin ollesani DeviantArtissa, mutten koskaan saanut sitä valmiiksi asti.
Siinä juoni pyöri enimmäkseen kahden veljeksen, Kara-non ja Nobun ympärillä. Tarina sijoittuu heidän menneisyyteen, parisen vuotta taakseppäin nykyhetkestä. Heidän vanhemmat olivat pari kuukautta sitten joutuneet onnettomuuteen ja hiljalleen olivat kokeneet hurjia mieliala- ja persoonallisuus ongelmia, sattuneen aivovaurion takia. Tutkimuksiin he eivät liiemmin päässeet, katsottiin vain että he olivat elossa ja suhteellisen kunnossa ja takaisin kotiin.
Mielialavaihtelut koituivat riidoiksi kotona, alkoholin ongelmakäyttöön ja jonkinlaisiin huumeiden käyttöönkin.
Tämä tekee veljesten elämästä vaikeaa, Nobun ollessa 17 ja Kara-non vasta yhdeksän kesäinen. Mielialavaihteluiden, riitojen ja pahoinpitelyn kohteena oli useimiten Kara-no, joka on jo valmiiksi luonteeltaan heiveröinen ja alistuva, ja Nobu oli tuolloin ainoa joka kykeni pitämään veljestään kunnolla huolta. Lääkäriksi kun opiskeli, hän myös paransi veljensä haavat.
Hiljalleen kuitenkin veljesten, erityisesti Nobun mielenterveys alkaa pettämään alituisen stressin ja pelon johdosta. Molemmilla se näkyy vähän eri tavoilla; Kara-nosta tulee hiljainen ja sisäänpäin suuntautunut, joka pelkää lähes kaikkea, ja Nobusta taasen suojelevainen veljeään kohtaan sekä erittäin agressiivinen.
Ja voitte vain kuvitella miten voi käydä jatkossa.

Olen kyllä ajatellut että tekisin jossakin vaiheessa ihan nettisivut ja jättäisin Devin niille sijoilleen joksikin aikaa, ainakin siihen mennessä, että pääsen lukioon. Ja sitten sinne tekisin tämän sarjakuvan uudelleen piirrettynä, ehkä vähän parannellulla juonella :__D Saa nähdä miten tämän kanssa menee ja miten jaksan.

Huurre
Suur-Otaku
Suur-Otaku

Viestien lukumäärä: 461
Ikä: 15

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Tara lähetetty Ke Helmi 01, 2012 5:43 pm

Huurre : Toi tarina/juoni on mahtava (B minä lueskelinkin tota sarjaa devissä mut sit se vaan jäin u__u kuten saatuin huomaamaan. sit vielä fanitin nobua XD ja Karakin on söppänä OwO <pedo mode on> toivottavasti jatkat ^ww^ mutta onhan se opiskelu kyllä tärkeämpää ~ *krhm*

Tara
Konkari-Otaku
Konkari-Otaku

Viestien lukumäärä: 250

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Nimma lähetetty Ke Helmi 01, 2012 6:14 pm

Olen samaa mieltä Taran kanssa, juoni on mahtava. Kannattaa alkaa tehdä aina lomilla ja vapaa-ajoilla, koska onhan se koulu/opiskelu tärkein...

Nimma
Suur-Otaku
Suur-Otaku

Viestien lukumäärä: 754
Ikä: 12

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Muuzi lähetetty To Helmi 02, 2012 12:11 pm

Oo, Paljon ideoita Cool
Idearikasta porukkaa~

Mutta itse siis olen suunnittelemassa sellaista kunnon sarjakuvaa joka olisi siis todella pikä tai edes sen pituinen että siitä saisi lukijakin jotain irti.
Tätä sarjakuvaa olen suunnitellut syksystä asti, teen perusteellisen suunnittelut ja hahmoja olen saanut jo valmiiksi jokusen. Eli teen ihan kaiken valmiiksi sitten sitä päivää varten kun sarjakuvan tekemisen sitten aloitan Very Happy
Eli sarjakuvalla ei ole siis vielä nimeä, koska sen olen päättänyt jättää myöhempään jos saan jonkun todella hyvän idean.
Tämä sarjakuva kertoo anthroista, koska niitä on mielestäni liian vähän sarjakuvissa. No yllätys ylllätys päähenkilö on kissaanthro joka joutuu möhlityn pankkikeikan jälkeen oikeuteen ja siitä hän "pääsee" hullujenhuoneelle muiden hullujen sekaan. Siinä sitten tulee sattumaan ja taphtumaan kaikenlaista.
Myös sarjakuvan tekemistä hidastaa piirtotaitoni :'D En osaa piirtää kaikkea ja usein feilaan anatomian kanssa. Oli se sitten mikä vain..
Joten suunnittelu tulee jatkumaan ja piirtotaidon kehitys siinä samalla Smile
Luultavasti myös hahmot kehittyvät ajan kanssa, mutta se on vain parempi~

Sellasta, en nyt halua kertoa enempää, koska ainoa kelle olen tästä kertonut on parasystäväni ja siskoni Very Happy Siskoni sai oikeuden kehittää yhden hahmon tarinaan.

Muuzi
Foorumi-Otaku
Foorumi-Otaku

Viestien lukumäärä: 29

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Milana992 lähetetty To Helmi 02, 2012 11:29 pm

Aah kun minäkin haluaisin selittää starfallin juoni kuvion niin pilkun tarkasti mutten voi kun sitten se pilaa ilon niiltä jotka sitä lukee Very Happy Mutta kaikki kuulostaa oikein hyviltä ja kiehtovilta Very Happy Ja jos joku päättää tehdä sarjakuvaa ja ilmoittaa mulle niin voitais linkkejäkin vaihtaa Very Happy Yksi hyvä sarjis mistä tykkään myös on Kangattaren Cherry M.E.W (ei liity mitenkään tokyo mew mewhen) Cherry M.E.W <-- Tou on minusta oikein hyvin tehty ja muutenkin humoristinen..

Milana992
Suur-Otaku
Suur-Otaku

Viestien lukumäärä: 414

Näytä käyttäjän tiedot http://www.starfall.suntuubi.com

Viesti  Castra lähetetty Pe Helmi 03, 2012 7:51 pm

Itse mietin vielä viime vuoden puolella pidemmän sarjakuvaprojektin aloittamista, mutta olen nyt viimeinkin hyllyttänyt ne ideat. Minusta vain ei ole sarjakuvanpiirtäjäksi, sillä vaikka ideoita olisi, niin en koskaan jaksa piirtää sarjakuvaa loppuun.

Kuitenkin, olen suunnitellut jo viime kesästä asti sellaista lyhyttä anthrosarjakuvaa nilemtään "Radanvarsi" (ja see tulee tosiaan olemaan lyhyt u___u)
Tarina kertoo kahdesta tytöstä, nimiä en ole vielä päättänyt, joten käytän nimiä X (koiraeläin-atnhro) ja Y (kissaeläin-atnhro). Y on juuri palaamassa kotiin treeneistä, kun hän huomaa vähän matkan päässä keskellä rautatietä seisoskelevan tytön. Tyttö näyttää hieman eksyneeltä, ja Y huolestuu, sillä junan pitäisi tulla ihan pian. Paljastuu, että tyttö, X, on menettänyt juuri molemmat vanhempansa junaonnettomuudessa. X ei jaksa enää elää, vaan aikoo päättää elämänsä rautatiellä, kuten vanhempansakin. Luonnollisestikaan Y ei tahtoisi antaa X:n tehdä mitään noin typerää, ja yrittää puhua tämän ympäri.

Kliseisestä asetelmastaan huolimatta lopputulos ei tule olemaan ehkä sellainen, kuin olettaisi.
Voin sen verran sanoa, että loppua voisi kuvata sanalla "epäreilu" :______D

Castra
Suur-Otaku
Suur-Otaku

Viestien lukumäärä: 422

Näytä käyttäjän tiedot http://www.blue-eyewolf.deviantart.com

Viesti  Huurre lähetetty Pe Helmi 03, 2012 7:58 pm

^ Vaikka lyhytsarjakuva olisikin, aivan mahtavalta kuulostaa : D<'3
Odotan innolla jos aiot tehdä sen.

Huurre
Suur-Otaku
Suur-Otaku

Viestien lukumäärä: 461

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  DarkClaw lähetetty To Helmi 09, 2012 5:09 pm

Sarjakuvaa luon, semmosta jännää o3o Semmosta jännää, en osaa selittää, jos on mun hahmoja jaja muuta sellasta D:

DarkClaw
Foorumi-Otaku
Foorumi-Otaku

Viestien lukumäärä: 30

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Laakenin lähetetty To Helmi 09, 2012 6:17 pm

Olen piirtänyt pariin kertaan sarjakuvaa, mutt sitt aina lopannu ne;DD joo oon laiska. Mutt nyt mä oon keksiny srllattee ''tosi hyvän'' juonen ja sitt päätin tehä sarjista siitä, mutt en oo miettiny sitä juonta viä loppuun ja se on tosi monimutkanen sen takiii en osaa selittää sitä täs, ja mun pitäs miettii sitä tosi tarkasti ja kun mä vihaan tätä kovaa aivo työskentelyä>Very Happy

Laakenin
Suur-Otaku
Suur-Otaku

Viestien lukumäärä: 386
Ikä: 14

Näytä käyttäjän tiedot

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa