Yöpulina
Sivu 8 / 10 •
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 
Vs: Yöpulina
Hjaamoi 8DDD ihmisiä on täällä vielä *bileet*
Naisellisesti on tylsä pukeutua 8( Hukkuu massaan vielä.. Poikien vaatteet on huomattavasti kivempia (ottaen nyt huomioon että itse en ole ollut poikien vaatteissa kun vain cosseissa... :_____D)
UAAAAA haluaisi katsoa Anotheria lisää~ Jäi jännään kohtaan... Mutta en halua menettää yöunia enempää sen jälkeen kun katsoin kolmannen jakson XDD
Hyi oikeesti, tyttö juoksee rappukäytävässä sateenvajo kädessä, se liukastuu ja sateenvarjo lentää ja lävistää pään... Yh.. Taidan alkaa käyttämään sadetakkia.. >__>''
Naisellisesti on tylsä pukeutua 8( Hukkuu massaan vielä.. Poikien vaatteet on huomattavasti kivempia (ottaen nyt huomioon että itse en ole ollut poikien vaatteissa kun vain cosseissa... :_____D)
UAAAAA haluaisi katsoa Anotheria lisää~ Jäi jännään kohtaan... Mutta en halua menettää yöunia enempää sen jälkeen kun katsoin kolmannen jakson XDD
Hyi oikeesti, tyttö juoksee rappukäytävässä sateenvajo kädessä, se liukastuu ja sateenvarjo lentää ja lävistää pään... Yh.. Taidan alkaa käyttämään sadetakkia.. >__>''

Huurre- Suur-Otaku

- Viestien lukumäärä: 461
Ikä: 15
Kuinkas moni muuten katsoo Putousta?
Itse katson yleensä, mutta nyt jäi väliin sain vain tietää että JP tippui. Haluan että Usko voittaa :D En tykkää Leenasta (anteeksi kaikki Leena fanit) en ymmärrä mitä hauskaa hänessä on...monet kavereistani pitävät siitä, paitsi paras kaverini ja kaksi muuta luokkalaistani tyttöä. Meidän opettaja ja mun jotkut kaverit tykkäävät siitä. Olenko ainut joka ei pidä siitä hahmosta? Muita jotka eivät pidä? ;D
Itse katson yleensä, mutta nyt jäi väliin sain vain tietää että JP tippui. Haluan että Usko voittaa :D En tykkää Leenasta (anteeksi kaikki Leena fanit) en ymmärrä mitä hauskaa hänessä on...monet kavereistani pitävät siitä, paitsi paras kaverini ja kaksi muuta luokkalaistani tyttöä. Meidän opettaja ja mun jotkut kaverit tykkäävät siitä. Olenko ainut joka ei pidä siitä hahmosta? Muita jotka eivät pidä? ;D

Nimma- Suur-Otaku

- Viestien lukumäärä: 754
Ikä: 12
Sori nyt ei oo yö mut ei kai se haittaa paljoo?
Mää katon Putousta:DD Mä oon luultavasti enemmä tuon Uskon puolel, tosin onhan Leenas oma viehätyksensä:DD Katottii eile putous kaverin kaa tuo Putous ja mun yks kaveri oli iha SAD ku JP tippu, se on sen suuri fani, aikoo ostaa samallaisen laaser miekanki;DD
Mää katon Putousta:DD Mä oon luultavasti enemmä tuon Uskon puolel, tosin onhan Leenas oma viehätyksensä:DD Katottii eile putous kaverin kaa tuo Putous ja mun yks kaveri oli iha SAD ku JP tippu, se on sen suuri fani, aikoo ostaa samallaisen laaser miekanki;DD

Laakenin- Suur-Otaku

- Viestien lukumäärä: 386
Ikä: 14
xDD Okei, kiva että toinen Uskon kannatta >8D
Olemmehan niin uskonnollisia, niin haluamme Uskon finaaliin ;D Ei kai, itse en uskonnosta oikein uskonnosta piittaa, anteeksi..mutta en voi asiaa kiistääkkään.
Olemmehan niin uskonnollisia, niin haluamme Uskon finaaliin ;D Ei kai, itse en uskonnosta oikein uskonnosta piittaa, anteeksi..mutta en voi asiaa kiistääkkään.

Nimma- Suur-Otaku

Sitähää sä kysyit:P
Mulla tulee olemaa tylsää maanantaista - keskiviikkoon.... Meen Himokselle laskettelee perheen kans (ja ku tää mun kotiväki ei yleensä oo mahtavinta seuraa... Onneks saan ottaa sentää konee mukaa, vaikk siä mökis ei pakosti toimi netti, mut piirtopöytä mukaa ja piirtelee:DD
Mulla tulee olemaa tylsää maanantaista - keskiviikkoon.... Meen Himokselle laskettelee perheen kans (ja ku tää mun kotiväki ei yleensä oo mahtavinta seuraa... Onneks saan ottaa sentää konee mukaa, vaikk siä mökis ei pakosti toimi netti, mut piirtopöytä mukaa ja piirtelee:DD

Laakenin- Suur-Otaku

:D No piirrustusvärkit toimii aina hyvänä kaverina kun on tylsää ;3

Nimma- Suur-Otaku

Vihdoin kotona:DD Tosiaan olihan mulla piirrustusvärkit seurana aika paljon siellä:DD OOn vaan jotenki iha hirvee ilone ku löysin Tuurissa käydessäni melkeinpä samallaisen lakin mikä on South Parkin Kylellä:DD Eikä ees ollu kallis ja ostinsen:DD No mutt huomen taas pitää herätä vissiii aikasi ku mulle hankitaa huomen passia...

Laakenin- Suur-Otaku

Kiva!
Kävitkö Tuurissa? siellä isossa kaupassa jossa on Hevosenkenkä OuO Itse kävin siellä sunnuntaina, sain uudet kengät ;D
Kävitkö Tuurissa? siellä isossa kaupassa jossa on Hevosenkenkä OuO Itse kävin siellä sunnuntaina, sain uudet kengät ;D

Nimma- Suur-Otaku

Juu kävinhän mä just siä mis on se hevosenkenkä:DD Tuli kyl kallis reissu:PP mutt sain kumminki vähä sitä sun tätä sieltä, vaateit, leffoi jne...

Laakenin- Suur-Otaku

Joo, Tuurista ei pääse koskaan halvalla pois :D Meilläkin tulee sieltä aina jotakin mukaan, viimeksi tuli mm. vaatteita, naulakko, kengät, saunaan sellainen kauha ja sanko kaikkea tuollaista tuli mukaan ja kalliiksi tuli. Ja pitihän sitä vielä ostaa suklaapatukat kaikille, kun alennuksessa oli ;D
(anteeksi ei ole yö >.<)
(anteeksi ei ole yö >.<)

Nimma- Suur-Otaku

Iltaa taas ihmiset:DD Oli pakko tulla kirjottaa jotain:DD

Laakenin- Suur-Otaku

Iltaa:D

KougaKoira- Suur-Otaku

- Viestien lukumäärä: 339
Ikä: 13
Iltaa täältäkin, varmaan kohta hipsin lueskelemaan ruotsinsanoja kokeeseen, mutta aina sitä ehtii hetken pulista. Näin ylläpitäjänä mainostan vielä röyhkeästi Otakuiden uutta sisarsivustoa: www.fursuit.foorumini.com

11ko- Ylläpitäjä
- Viestien lukumäärä: 467
Ikä: 16

//Anteeksi ei ole ilta taas TT_TT
Tuonne fursuit foorumille voisin liittyä, koska olen kiinnostunut fursuteista ja ajattelin jopa alkaa tehdäkkin niitä, en ole vain ehtinyt aloittaa. Voin tulla sinne kiusimaan ihmisiä, jos vain mut sinne hyväksytään
Tuonne fursuit foorumille voisin liittyä, koska olen kiinnostunut fursuteista ja ajattelin jopa alkaa tehdäkkin niitä, en ole vain ehtinyt aloittaa. Voin tulla sinne kiusimaan ihmisiä, jos vain mut sinne hyväksytään

Nimma- Suur-Otaku

Iltaa taas ihmiset:DD Joo kattopaas kellon aikaa jolloin lähetin tän.... jossa tos 5:45 mais ja heräilen koulu aamuisin siin 6:30 mais, ett kröhöm.... En oo saanu unta jostain syystä, yritin kyll mutt ei unta vaa tuu... Toivottavasti äiti olis nyt armollinen (ees kerrankin) eikä passittais mua kouluun, sillä kahvin voima ei luultavasti auta niin suureen asiaan ett pysyisin hereillä...

Laakenin- Suur-Otaku

Sivu 8 / 10 •
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa