Yaoi vs. Yuri
Sivu 2 / 2 • Jaa •
Sivu 2 / 2 •
1, 2
Vs: Yaoi vs. Yuri
Viimeinen muokkaaja, Nimma pvm To Joulu 22, 2011 8:15 pm, muokattu 1 kertaa

Nimma- Suur-Otaku

- Viestien lukumäärä: 754
Ikä: 12
Yaoi, sanon minä.
Tyttörakkaus on omalla tavallaan myös kiehtovaa, mutta silti, pidän enemmän poikarakkaudesta.
GL on vähän niin etten yksinkertaisesti pysty samaistumaan henkilöihin, kun en pysty samaistumaan pelkästään naishenkilöihinkään ihan perus-sarjassa.
Tai sitten sattumalta kaikki GL- sarjat mitä olen käteeni saanut ovat olleet suorastaan kuusesta vetästyjä, huonoja, joissa juoni on jäänyt taka-alalle ja tarina on edennyt surkeasti... Ainoa poikkeus tosin oli Shinshi Dōmei Kurosu, jossa suunnilleen itkin kun päähenkiläkin itki ja näin o/
Poikarakkaus siis menee oikeastaan vähän missä määrin tahansa. Shonen Ai:na tahi hardcorena(Köh, immuniteetti), ainakin niin pitkään kun henkilöt ovat edes suunnilleen saman ikäisiä. Kuitenkin jos jompi kumpi hahmoista on tyyliin 9 vuotta ja se 'seme' osapuoli sen 35, niin sitten menee minullakin yli hilseen ja se kirjaimellisesti ällöttää minua. Esim. Loveless:ia tai joitakin Naruton Doujinsheja (esim. KakaSasu, KakaNaru) en viitsinyt edes katsoa/lukea juuri ensimmäistä osaa pidemmälle kun tuntui siltä että koko sarja pyörii jonkun pedarin ja 13 vuotiaan pojan ympärillä.
Tyttörakkaus on omalla tavallaan myös kiehtovaa, mutta silti, pidän enemmän poikarakkaudesta.
GL on vähän niin etten yksinkertaisesti pysty samaistumaan henkilöihin, kun en pysty samaistumaan pelkästään naishenkilöihinkään ihan perus-sarjassa.
Tai sitten sattumalta kaikki GL- sarjat mitä olen käteeni saanut ovat olleet suorastaan kuusesta vetästyjä, huonoja, joissa juoni on jäänyt taka-alalle ja tarina on edennyt surkeasti... Ainoa poikkeus tosin oli Shinshi Dōmei Kurosu, jossa suunnilleen itkin kun päähenkiläkin itki ja näin o/
Poikarakkaus siis menee oikeastaan vähän missä määrin tahansa. Shonen Ai:na tahi hardcorena(Köh, immuniteetti), ainakin niin pitkään kun henkilöt ovat edes suunnilleen saman ikäisiä. Kuitenkin jos jompi kumpi hahmoista on tyyliin 9 vuotta ja se 'seme' osapuoli sen 35, niin sitten menee minullakin yli hilseen ja se kirjaimellisesti ällöttää minua. Esim. Loveless:ia tai joitakin Naruton Doujinsheja (esim. KakaSasu, KakaNaru) en viitsinyt edes katsoa/lukea juuri ensimmäistä osaa pidemmälle kun tuntui siltä että koko sarja pyörii jonkun pedarin ja 13 vuotiaan pojan ympärillä.

Huurre- Suur-Otaku

- Viestien lukumäärä: 461
Ikä: 15
"rakkaus on aina ihana asia" no joo onhan se, mutta just noilla hahmojen ikäeroilla leikkiminen menee tosiaan yli. Toinen mitä en ihan allekirjoita on sisarusten (verisukua) välillä ilmenevät tunteet. Luin kerran identtisistä kaksoisvelvistä kertovan yaoin ja oli siinä lopussa sellanen "öööööööööö... Okei?" -fiilis (if u know what I mean). Tuo nyt on kyllä vielä ihan normia ja muuta, mutta se, mitä inhoan on, että homoherra semettäjä päättää itsehillinnän ja muun puutteessa raiskata uke ukkelin tämän vastustellessa ja itkiessä; mutta antakaas kun uke tapahtuneen jälkeen ei saa raiskaajaansa pois mielestään ja onkin sitten niiiiin rakastunut, että ei muuta kuin the happy end!
koskettavaa. ei.

Ripe- Aloitteleva Otaku

- Viestien lukumäärä: 11
Ikä: 17

.....yuri, kait? o.o poikarakkaus on vähäsen ällöttävää silloin tällöin, mutta tyttörakkaus menee jos se on söpöä >u< en vaa tykkää mistää rujosta! >A<
Japanisusi2000- Aloitteleva Otaku

- Viestien lukumäärä: 3
Ikä: 12

Huurre kirjoitti:Yaoi, sanon minä.
Veit sanat näppäimistöltäni! Katson ja luen paljon yaoita ja shonen ai:ta harddiin asti, eikä minua edes inhota(minä=rivo) mutta joskus inhottaa katsoa juuri näitä pedari-miehiä raiskaamassa itkeviä lapsia

KaoRi- Aloitteleva Otaku

- Viestien lukumäärä: 10
Ikä: 15
Sivu 2 / 2 •
1, 2
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa